אתר החדשות של אור עקיבא • קיסריה והסביבהיום חמישי, 25 ביוני 2026
חינוך

"יש רגעים שבהם הלב מתמלא בגאווה": ראש העיר סיכם את שנת הלימודים במסר מרגש לדור העתיד של אור עקיבא

מאות תלמידים סיימו השבוע פרק משמעותי בדרכם החינוכית, וראש העיר שמחה יוסיפוב ניצל את מעמדי הסיום ברחבי העיר כדי להעביר מסר אישי ומרגש לתלמידים, להורים ולאנשי החינוך. מה אמר על דור העתיד של אור עקיבא, למי הודה במיוחד, ומדוע הוא סבור שההשקעה בחינוך היא המפתח לעתידה של העיר? כל הפרטים בכתבה

מנהל המערכת
"יש רגעים שבהם הלב מתמלא בגאווה": ראש העיר סיכם את שנת הלימודים במסר מרגש לדור העתיד של אור עקיבא


עם סיומה של שנת הלימודים תשפ"ו, בחר ראש עיריית אור עקיבא, שמחה יוסיפוב, לסכם תקופה משמעותית במערכת החינוך העירונית ולהביע הערכה עמוקה לתלמידים, לצוותי החינוך ולהורים המלווים את ילדיהם לאורך הדרך.


במהלך השבועות האחרונים השתתף יוסיפוב במסיבות הסיום של בתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים והתיכונים בעיר, שם פגש מקרוב את בוגרי שנת הלימודים ואת בני משפחותיהם ברגעים מרגשים של סיכום והתחלה חדשה.


"יש רגעים שבהם הלב מתמלא בגאווה", אמר ראש העיר. "פגשתי דור נפלא של ילדים ובני נוער מלאים בשמחה, ערכים, חלומות ותקווה. לראות אותם מסיימים פרק משמעותי ויוצאים לדרך חדשה זו ההוכחה שההשקעה בחינוך היא ההשקעה החשובה ביותר שלנו".


יוסיפוב בירך את כלל התלמידות והתלמידים המסיימים השנה ואיחל להם הצלחה בהמשך דרכם. לדבריו, "אני מאחל לכם שתמשיכו לחלום, להאמין בעצמכם ולהגשים כל מטרה שתציבו לעצמכם".


בדבריו הודה ראש העיר למנהלות ולמנהלי בתי הספר, לצוותי ההוראה והחינוך, למנהלת אגף החינוך סיגל אלבז, לסגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך יוסי כדורי, וכן לסגניו ולשותפיו לעשייה העירונית על תרומתם לקידום מערכת החינוך בעיר.


ראש העיר אף הקדיש מילים חמות להורי התלמידים, וציין כי התמיכה, האמונה והליווי שהם מעניקים לילדיהם מהווים נדבך מרכזי בהצלחתם.


בעירייה מדגישים כי גם בשנים הקרובות ימשיך החינוך לעמוד בראש סדר העדיפויות העירוני, מתוך תפיסה הרואה בדור הצעיר את הכוח המניע של אור עקיבא ואת הבסיס לעתידה של העיר.


"יחד נמשיך להשקיע בדור העתיד של אור עקיבא", סיכם יוסיפוב.


שיתוף:

תגובות

טוען...

השאר תגובה

0/2000תגובות מאושרות לפני פרסום

כתבות קשורות