הרבה מעבר לאומנות
תערוכת הסיום שריגשה את אור עקיבא

אירוע מרגש במיוחד התקיים השבוע במתנ"ס אור עקיבא עם פתיחתה של תערוכת הסיום של תוכנית "עמיתים לבוגרים", תוכנית ייחודית המעניקה לאנשים המתמודדים עם אתגרים נפשיים הזדמנות להשתלב בקהילה, ליצור, להתפתח ולהביא לידי ביטוי את כישוריהם ויכולותיהם.

התערוכה הציגה שורה של עבודות ויצירות שנוצרו לאורך השנה, כאשר מאחורי כל יצירה מסתתר סיפור אישי של התמודדות, צמיחה, התמדה ואמונה בדרך. המבקרים שהגיעו לתערוכה נחשפו לעולם עשיר של יצירתיות, רגש וכישרון, שהמחישו פעם נוספת את הכוח הטמון בקהילה מכילה ומחבקת.

בין המשתתפים באירוע היה גם ראש העיר, שמחה יוסיפוב, שהגיע לברך את היוצרים ואת צוות התוכנית על פעילותם החשובה למען שילובם של אנשים עם התמודדות נפשית בחיי הקהילה.

יו"ר הנהלת המתנ"ס וחבר מועצת העיר, יצחק נסימי, בירך על קיום התערוכה וציין כי מדובר בפרויקט בעל ערך חברתי משמעותי. לדבריו, "תוכנית 'עמיתים לבוגרים' מעניקה לאנשים מרחב בטוח להשתלב, להתחבר ולהיות חלק משמעותי מהקהילה. אני גאה שמתנ"ס אור עקיבא הוא בית ליוזמות שמזכירות לנו שקהילה חזקה היא קהילה שנותנת מקום לכולם".
נסימי הודה לרכזת התוכנית במתנ"ס, לילוש, לכל היוצרים, לשותפים הרבים ולעיריית אור עקיבא על התמיכה והליווי לאורך הדרך.

התערוכה לא הייתה רק אירוע תרבותי, אלא גם תזכורת חשובה לכוחה של קהילה מאוחדת, שמצליחה לראות את האדם שמאחורי האתגר ולתת במה לכישרון, ליצירה ולחלומות.
עבור המשתתפים, בני המשפחות והמבקרים, היה זה ערב שהמחיש בצורה מרגשת כי הכלה, שוויון הזדמנויות ותחושת שייכות אינם רק מילים יפות אלא ערכים שניתן לראות, להרגיש ולחוות דרך האנשים והיצירות שהוצגו במקום.




תגובות
טוען...