בעיית הארנונה באור עקיבא
תושבים טוענים להגדלת שטח דירות וחיובים גבוהים יותר


תושבים באור עקיבא מביעים בימים האחרונים תסכול בעקבות חיובי הארנונה האחרונים שקיבלו. לטענתם, בבדיקת החשבונות החדשים התברר כי שטח דירותיהם עודכן כלפי מעלה, דבר שהוביל לעלייה בסכומי הארנונה שנדרשו לשלם.
לדברי חלק מהדיירים, השינוי בוצע ללא הודעה מוקדמת וללא הצגת נתוני המדידה שעל בסיסם הוחלט לעדכן את שטח הנכסים. התושבים טוענים כי הופתעו לגלות את ההגדלה רק לאחר קבלת החשבון החדש, וכעת הם מבקשים לקבל הסברים מפורטים באשר לאופן ביצוע המדידות והקריטריונים שהובילו לשינוי.

בתמונה דייר שגר בדריה 125 מטר ומשלם על כ-25%יותר
בקרב התושבים נשמעות קריאות לבחון מחדש את הנתונים ולספק שקיפות מלאה בנושא, במיוחד לנוכח ההשפעה הישירה על גובה התשלום החודשי.
התושבים קוראים לכל מי שסבור כי חלה טעות בחיובו לבדוק את פרטי החשבון ולעמוד על זכותו לקבל מידע מלא בנוגע למדידת הנכס שבבעלותו.
*להצטרפות לקבוצת החדשות "הקיסרון-ניוז"* 👇 https://chat.whatsapp.com/Kyy5yZUdkXFFRTFCETUBqB?mode=gi_t




תגובות
טוען...