אחרי יותר משני עשורים: הטלוויזיה הקהילתית בקיסריה נפרדה מהמסך
במפגש מרגש שנערך בשבוע שעבר ציינו חברי הטלוויזיה הקהילתית את סיום פעילותו של אחד המיזמים הקהילתיים הוותיקים והמשמעותיים ביישוב. לאחר למעלה מ-20 שנות עשייה, יצירה והתנדבות, נסגר פרק חשוב בתולדות הקהילה המקומית

במשך יותר משני עשורים ליוותה הטלוויזיה הקהילתית של קיסריה את חיי היישוב, תיעדה אירועים, סיפורים אנושיים, יוזמות קהילתיות ורגעים בלתי נשכחים שהפכו לחלק מההיסטוריה המקומית.
ביום חמישי האחרון התכנסו המתנדבים, היוצרים והשותפים לדרך למפגש הוקרה מיוחד, שנערך באווירה חמה ומלאת נוסטלגיה. במהלך האירוע הועלו זיכרונות משנות הפעילות הרבות, הוקרנו קטעי ארכיון מרגשים מהעבר, והמשתתפים זכו להצצה למסע יוצא הדופן שהחל לפני למעלה מ-20 שנה.
במסגרת הערב הוענקו לכל אחת ואחד מהפעילים תעודות הוקרה ומתנות תודה, כהערכה על תרומתם הרבה לקהילה ועל אלפי שעות של התנדבות, יצירה ועשייה ציבורית לאורך השנים.

עבור רבים מהמשתתפים לא הייתה זו רק מסגרת התנדבותית, אלא בית של ממש מקום שבו נרקמו חברויות, נולדו רעיונות ותועדו רגעים שהפכו לחלק בלתי נפרד מסיפורה של קיסריה.
מנהלת היישוב הודתה לכל מי שלקח חלק במיזם לאורך השנים והדגישה כי גם אם הפעילות הגיעה לסיומה, המורשת שהותירה אחריה תמשיך ללוות את הקהילה עוד שנים רבות.
"הסיפורים, הדמויות, האירועים והרגעים שתועדו לאורך השנים הם נכס קהילתי חשוב שישמר את הזיכרון המקומי גם לדורות הבאים", אמרו המשתתפים.
עם סיום הערב ניכרו ההתרגשות על הדרך הארוכה שנעשתה, לצד תחושת הודיה לכל מי שתרם מזמנו ומכישרונו כדי להפוך את הטלוויזיה הקהילתית לבמה מקומית ייחודית שחיברה בין אנשים, קהילות וסיפורים.
אחרי יותר מ-20 שנות פעילות, המצלמות אולי כבו אבל הסיפורים, לא.




תגובות
טוען...